середа, 29 квітня 2015 р.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме яким чином відслідковувати прогрес навчання учнів, допомагати досліджувати інтернет-ресурси та спрямовувати на ефективне спілкування. Самооцінювання з фасилітації дозволило замислитися над власними формами і методами викладання. Створення інформаційного ресурсу з фасилітації роботи учнів у проекті знову звернуло увагу на проект в цілому та дозволило усунути певні недоліки.

 Обговорення підсумків роботи на тренінгу показало, що завдяки логічно побудованій структурі навчання досягнуто дуже багато цілей, створенно безліч докуменьів, вдосконалено роботу з певними технологіями та засвоєні нові.

Робота продуктивна, спілкування ефективне, емоції позитивні, а головне є відповідь на ключове питання тренінгу:  Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?

Немає коментарів:

Дописати коментар