Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
- вчителі ставлять перед собою завдання розвивати навички мислення вищих рівнів одночасно з глибоким вивченням навчального матеріалу;
- Основні запитання проекту пов’язують декілька навчальних предметів та розкривають теми, що є цікавими та важливими для учнів;
- Основні запитання проекту є дуже значимими для фокусування навчання на вивченні важливих понять. Ці запитання заохочують учнів до застосування навичок мислення вищих рівнів, допомагають їм повністю розуміти основні поняття предмету та надають структурованості та організованості фактичним даним;
- Постановка запитань, що інтригують та зацікавлюють, – ефективний засіб заохочення учнів глибоко думати над значенням матеріалу, що вивчається;
- Діяльність учнів у проекті передбачає проведення ними самостійних досліджень та продукування нового знання. У пошуку відповідей на проблемні, філософські чи провокуючі питання учні можуть досліджувати теми, не вказані вчителем у цілях навчання.
Під час опрацювання третього модуля, я виконав такі завдання:
- з'ясував вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;
- проаналізував навчальну програму;
- обрав тему проекту;
- сформував навчальні цілі;
- розробив основні запитання до теми проекту;
- ознайомився та сформував дослідницькі завдання для учнівських проектів;
- заповнив план вивчення теми.
Найважчим було формування основних запитань проекту, тому що важко було знайти різницю між тематичними та змістовними запитаннями.
Немає коментарів:
Дописати коментар