середа, 18 лютого 2015 р.

Модуль 2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:
  • Проекти надають навчальним завданням практичну спрямованість і можливість розвинути в учнів навички мислення вищих рівнів та підвищують рівень мотивації учнів до навчання. У цьому модулі ми дізналися, як проекти, що плануються та реалізуються за допомогою ІКТ, можна використати в навчальному процесі.
  • Існує кілька систем, які допомагають учителям визначити навчальні цілі та методи розвитку мислення учнів. У 1956 році Бенджамін Блум, професор Чіказького університету (США), запропонував багаторівневу структуру розумової діяльності учнів. Блум виділив шість рівнів розвитку мислення. На першому, базовому, рівні знаходяться знання, а вище – послідовно: розуміння, використання, аналіз, синтез та оцінювання фактів і відомостей, їх застосування для розв’язування завдань реального життя чи в навчальній діяльності.
У цьому модулі я:
  • обговорив шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття;
  • систематизував свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології;
  • розглянув приклади Портфоліо;
  • переглянув приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні;
  • переглянув приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні;
  • розглянув шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо;
  • створив закладки на Інтернет-ресурси щодо методу проектів;
  • створив публікацію для ознайомлення з навчальними проектами;
  • розпочав планування вивчення теми з предмету із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяють розвитку навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття.

Немає коментарів:

Дописати коментар