Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:
- Проекти надають навчальним завданням практичну спрямованість і можливість розвинути в учнів навички мислення вищих рівнів та підвищують рівень мотивації учнів до навчання. У цьому модулі ми дізналися, як проекти, що плануються та реалізуються за допомогою ІКТ, можна використати в навчальному процесі.
- Існує кілька систем, які допомагають учителям визначити навчальні цілі та методи розвитку мислення учнів. У 1956 році Бенджамін Блум, професор Чіказького університету (США), запропонував багаторівневу структуру розумової діяльності учнів. Блум виділив шість рівнів розвитку мислення. На першому, базовому, рівні знаходяться знання, а вище – послідовно: розуміння, використання, аналіз, синтез та оцінювання фактів і відомостей, їх застосування для розв’язування завдань реального життя чи в навчальній діяльності.
- обговорив шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття;
- систематизував свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології;
- розглянув приклади Портфоліо;
- переглянув приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні;
- переглянув приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні;
- розглянув шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо;
- створив закладки на Інтернет-ресурси щодо методу проектів;
- створив публікацію для ознайомлення з навчальними проектами;
- розпочав планування вивчення теми з предмету із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяють розвитку навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття.
Немає коментарів:
Дописати коментар